Khwab KI Tabeer

Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna

Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna

خواب میں جسم پر رگیں دیکھنا

Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا ہے کہ جسم کی رگیں اہل خانہ اور خویشوں پر دلیل ہے ۔ اگر دیکھے کہ اس کے جسم کی رگ کو کوئی آفت پہنچی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کے خویش غم و اندوہ کھائیں گے ۔ اور ہر ایک رگ خاس شخصوں کے ساتھ تعلق رکھتی ہے ۔
پیشانی کی رگیں بزرگوں پر دلیل ہیں اور پشت کی رگیں باپ کے خویشوں پر دلیل ہیں ۔ ران اور سرین کی رگیں اہل خانہ اور عورت اور دوستوں پر دلیل ہیں ۔ پنڈلی کی رگیں مال اور منفعت پر دلیل ہیں ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کی رگیں کھولی ہیں اور چوڑائی سے کٹ گئی ہیں یا خشک ہیں ۔
دلیل ہے کہ اس کے خویشوں سے جو شخص اس رگ کے ساتھ تعلق رکھتا ہے ۔ دنیا سے سفر کرے گا ۔ اور بعضاہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ اس کی خویشوں کو غم و اند وہ پہنچے گا اور خویشوں سے جدار ہے گا اور عذاب میں پڑے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ کسی نے اس کی رگ کھولی ہے ۔
دلیل ہے کہ اپنے خویشوں سے سخت بات سنے گا ۔ اور بعض کہتے ہیں کہ اس کے خون کے اندا زے پر اس کے کسی خویش کا مال تلف ہو گا ۔ حضرت دانیا ل علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی دیکھے کہ رگ قیفال (جو ایک رگ کا نام ہے جس کو سرارہ کہتے ہیں اور اس کے فصد کرنے سے سر اور چہرہ کا خون آتا ہے ، کی فصد کھولی تو دلیل یہ ہو کہ کام اس کو بند ہو جائے اگر دیکھے کہ رگ با سلیق (با سلیق :ہاتھ میں ایک رگ ہے) کھولی ہے تو بھی یہی تاویل ہے ۔
اور اگر سائل کہے کہ میری رگ سے خون نکلتا ہے ۔ دلیل ہے کہ مال پائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ میرے ہاتھ سے خون جاتا ہے دلیل ہے کہ اس کو نقصان پہنچے گا ۔ اور تعبیر بیان کرنے والے کو چاہئے کہ صاحب خواب کے الفاظ پر غور کرے اور الفاظ کے مطابق تعبیر بیان کرے ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کی رگ خالی اور نیلی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کو غم پہنچے گا ۔

Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “The veins of the body are argued on family and women.” If you see that there is some disaster in its body veins. It is argued that Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna her sisters will eat sadly. And every rig belongs to the poor people.
Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna The veins of the forehead are based on the elders and the veins of back are on the father’s wishes. Thighs and syrup veins are argued on family and female and friends. Pinnacle veins are argued on property and negligence. And if you see that its veins are opened and cut off the width or are dry.
Khawab Main Jism Par Ragen Dekhna It is argued that the person belonging to this vein with his clothes. Travel from the world. And the next interpretation has said that the sadness of his sisters will come to him, and he will be in the midst of the chariots and will be in chastisement. And if you see someone has opened her vein.
It is argued that harder words will be heard from your girls. And some say that the cost of any of his clothes will be lost on the inside of his blood. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “If anyone sees that Ragh Jaffal (which is called the name of a vein called the head and his blood comes from the head and face of blood, then the argument is opened, it is argued that It should be closed if the vein is opened with a blemish (a slag in hand).
And if you say that my blood comes out of blood. It is argued that the goods will be found. And if you see that my hands go to blood, the argument is that it will hurt. And the interpreter should have to consider the words of dreams and explain the words according to the words. And if you see that her vein is empty and blue. It is argued that it will hurt.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *