Khwab KI Tabeer

Khawab Main Kheit Dekhna

Khawab Main Kheit Dekhna

خواب میں کھیت دیکھنا

Khawab Main Kheit Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Kheit Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Kheit Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں بوئی ہوئی کھیتی کا اگنا جب کہ معلوم ہو اور کسی معلوم جگہ میں اپنے موسم پر دیکھے تو لوگوں کے فرزندوں پر دلیل ہے۔ اور اگر دیکھے کہ کھیت کو کاٹا ہے۔ دلیل ہے کہ لوگ لڑای میں مارے جائیں گے۔
حضرت دانیال علیہ السلام ے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ معلوم کھیت میں ہے۔ دلیل ہے کہ دین و دنیا کی بہتری کا عمل کرے گا اور دیکھا کہ کھیت بویا اور کاٹا اور غلہ کو نکالا دلیل ہے کہ اس کی امید پوری ہو گی۔ اور اگر دیکھے کہ کھیت میں جا رہا ہے۔
دلیل ہے کہ غازیوں کے ساتھ ہو کر جہاد کرے گا۔ حضرت جابر مغربیؓ نے فرمایا ہے کہ خواب میں کھیت کا کاٹنا لڑائی اور جھگڑے پر دلیل ہے۔ اور بعض اہل تعبیر نے بیان کیا ہے ۔ اگر دیکھے کہ کھیت میں گیا ہے اور لوگوں نے سبز ہی کاٹا ہے۔
دلیل ہے کہ مصارف میں جائے گا اگر دیکھے کہ کھیت میں آگ لگی ہے اور سب جلا دیا ہے۔ دلیل ہے کہ اس ملک میں قحط پڑے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اپنے کھیت کو پانی دیا ہ۔ دلیل ہے کہ اس کے ہاتھ سے ایسا کام ہو گا کہ جس سے دنیا اور آخرت میں منفعت ہو گی۔
اور اگر دیکھے کہ آگ آئی ہے اور اس نے کھیت کو جلا دیا ہے۔ دلیل ہے کہ اس کا بادشاہ سے نقصان ہو گا۔ اور اگر دیکھے کہ کھیت میں ایک بڑی نہر آئی ہے۔ دلیل ہے کہ ا س ملک میں قحط اور تنگی ہو گی۔ اور اگر دیکھے کہ گیہوں کے خوشوں سے زمین پر دانے گرے ہیں۔
دلیل ہے کہ اسی قدر کھیت والے کا نقصان ہو گا۔ اور اگر نہ جانے کہ وہ جگہ کسی کی ملکیت ہے دلیل ہے کہ اس کا نقصان صاحب خواب ہو گا۔ فرمان حق تعالیٰ ہے۔ نساو کم حرث لکم فاتو حرثکم انی شتم (تمہاری عورتیں تمہاری کھیت ہیں اپنے کھیت میں جیسے چاہو آؤ۔
اور اگر کھیت کو موسم میں سبز دیکھے۔ دلیل ہے کہ اس ملک میں نعمت فراخ ہو گی اور اگر زمین اس کی ملکیت ہے دلیل ہے کہ اس کی مراد پوری ہو گی۔ اور اگر وقت پر کھیت کو کاٹے اور خوشے گھر کو لے جائے تو مصیبت پر دلیل ہے۔ اور اگر دیکھے کہ کھیت میں دوستوں کے ساتھ گیا ہے۔
دلیل ہے کہ جہاد کو جائے گا۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں پکے ہوئے کھیت کا کاٹنا اس کے موسم پر بہتری اور منفعت پر دلیل ہے اور اگر کچا اور سبز ہے تو بیماری پر دلیل ہے۔ حضرت اسماعیل اشعث رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے کہ وقت پر کھیت کو کاٹنادلیل ہے کہ امر حق بجالائے گا۔
اور درویشوں کے حق میں خیرات کی توفیق پر دلیل ہے۔ فرمان حق تعالیٰ ہے۔ واتو حقہ یوم حصالہ (کاٹنے کے دن ا س کا حق اداکرو) اگر یہ چیز جو دیکھی ہے اور کاٹی ہے۔ دلیل ہے کہ اس کی عاقبت محمود ہو گی۔

Khawab Main Kheit Dekhna Ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him) said: “The seed of the seed which is planted in the dream, when it is known and sees in its place in some places, it is argued that the children of the people are argumented.” And if you see the field is cut off. It is argued that people will be killed.
Khawab Main Kheit Dekhna Hazrat Daniel said. If you see that it is in the field. It is argued that the world will act in the process of improving the religion and the world, and it is seen that the field has been sown and it is cut out and it is said that the hope will be fulfilled. And if you see that the field is going on.
Khawab Main Kheit Dekhna It is argued that with the poor, jihad will be done. Hazrat Jabir has said that cutting the field in the dream is argued on fighting and fighting. And some qualified interpretations have been described. If you see that the field has gone and the people have cut green.
Khawab Main Kheit Dekhna It is argued that the expenditure will go on if the plant is fire and all burnt. It is argued that there will be a famine in this country. And if you see the water given to your field. It is argued that this will be done by his hand, which will make a Khawab Main Kheit Dekhna difference in the world and in the Hereafter.
And if you see the fire has come and it has burnt the field. It is argued that his king will be harmed. And if you see that a big canal in the field has come. It is argued that there will be famines and troubles in the country. And if you see the cheeks of the earth fall on the ground.
It is argued that the same will be the loss of the farmer. And if not to know that the place is owned by someone, it is argued that his loss will be a dream. The decree is right. Write short-term insertion-rich stomach (your women are your fields as you want in your field.
And if the field sees green in the weather. It is argued that blessings will be profitable in this country and if the land is owned by it, it is argued that it will be fulfilled. And if the time for harvesting and raising the fields on time, it is difficult to have trouble. And if you see that in the field has gone with friends.
It is argued that Jihad will go. Hazrat Jafar Sadiq (peace be upon him) said, “Cutting the fields in the dream is a sign of improvement and disadvantages on its season, and if there is a rug and green, it is a matter of illness.” The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “The time is to be planted on the field,” he said.
And there is a reason for the blessings of the devils in favor of Darwinists. The decree is right. This is the case of Sahalah (right actress on cutting day) if this is seen and Katy. It is argued that this will be Mahmood.Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *