Khwab KI Tabeer

Khawab Main Kisi Ko Maarna

Khawab Main Kisi Ko Maarna

خواب میں کسی کو مارنا

Khawab Main Kisi Ko Maarna Find Dream meaning of Khawab Main Kisi Ko Maarna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Kisi Ko Maarna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے اگر دیکھے کہ کسی کو مارا ہے اور اس کا سر کاٹا نہیں ہے۔ دلیل ہے کہ تو نگر آدمی سے اس کو خیر اور نیکی پہنچے گی اور بعض اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ مارنے والا مرے ہوئے پر ظلم کا اندیشہ کرے گا۔
اور اگر دیکھے کہ اس کو کسی نے مارا ہے۔ دلیل ہے کہ اس کی عمر دراز ہو گی۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے۔ اگر دیکھے کہ اس کو کسی نے مارا ہے تو خیر و منفعت پر دلیل ہے۔ اگر دیکھے کہ ایک جماعت کو لوگوں نے ظلم سے مارا ہے۔
دلیل ہے کہ اس عمر کی دراز ہو گی اور بادشاہ سے خیر و منفعت پہنچے گی۔ فرمان حق تعالیٰ ہے۔ ومن قتل مظلوما فقد جعلنا لولیہ سلطانا فلا یسرف فی القتل (اور جومار ڈالا گیا ظلم سے تو ہم نے اس کے ولی کو غلبہ دیا ہے وہ قتل میں زیادتی نہ کرے۔
) اور اگر دیکھے کہ کسی کو ظلم سے مارا ہے دلیل ہے کہ گناہ گار اور ظلم ہو گا اور حق تعالیٰ اس پر کسی کو مقرر کرے گا تا کہ اس کو ستائے ۔ فرمان حق تعالیٰ ہے کہ ولا تقتلو اولادکم الایہ ( اپنی اولاد کو قتل نہ کرو۔ آخر آیت تک ) اور بعض کہتے ہیں کہ فرزند پر ظلم کرنا ہر طرح سے دنیا کی عزت ہے اور اگر دیکھے کہ اس نے کسی کو مارا اور اس کے جسم سے خون جاری ہوا ہے۔
دلیل ہے کہ اسی قدر مال پائے گا۔ اور اگر اس کے جسم کو خون آلودہ دیکھے۔ دلیل ہے کہ اپنی مال سے اس کو کچھ دے گا۔ اور اگر دیکھے کہ خون جاری ہوا ہے دلیل ہے کہ مارنے والے کا دین برباد ہو گا۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ اگر دیکھے کہ کسی چوپائے کو یا زمین کے کیڑے مکوڑے کو مارا ہے دلیل ہے کہ دشمن پر فتح پائے گا اور جو شخص اس حیوان کی طرف منسوب ہے اس کو مغلوب کرے گا۔
اور قاتل کو خون آلود دیکھنا بے وفا اور ظلم شخص کو دیکھنا ہے۔

Khawab Main Kisi Ko Maarna Ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him) said: "If you see someone killed and his head is not cut off.” It is clear that you will receive good and good from the guardian person, and some qualified interpretations have said that the killer will be Khawab Main Kisi Ko Maarna afraid of the oppression of the dead.
Khawab Main Kisi Ko Maarna And if you see someone killed him. He argues that he will be aged. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If someone sees that someone has hit it, it is good to say goodbye. If you see that a group has killed people in oppression.
Khawab Main Kisi Ko Maarna It is argued that the age of this age will come and the king will get good and goodness. The decree is right. The killing of the oppressed, the poor, the fake, the Lalaah, the Sultanana, the flame of Assaaf (al-Baqarah), and the Jambar was put to death, so we defeated his guard, he would not be abused.
) And if you see someone killed by tyranny, it is arguments that sin and injustice will be done, and the Almighty will appoint someone over it so that he may persecute him. The decree is right, that the villain’s descendants should not die (kill their offspring, till the end of the verse) and some say that oppression of the world is the respect of the world in every way and if it sees that he killed someone and his body Blood is released from
It is argued that the same will be the property. And if his body looked bleeded. It is argued that he will give something to his property. And if you see the blood continues, the argument that the killer’s religion will be destroyed. Hazrat Jafar Sadiq said, "If you see that a killer or a person has killed the worm, it is argued that the enemy will be victorious and whoever will attribute it to the beast will defeat it.”
And seeing the killer’s blood is to see a loyal and cruel person.Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔