Khwab KI Tabeer

Khawab Main Masoor Khana

Khawab Main Masoor Khana

خواب میں مسور کھانا

Khawab Main Masoor Khana Find Dream meaning of Khawab Main Masoor Khana and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Masoor Khana meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

عدس، مسور ، اس کی تاویل میں اہل تعبیر کا اختلاف ہے ۔ حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ کہ خواب میں مسور کا کھانا اچھا ہے ۔ کیونکہ حضرت ابراہیم مسور کو پسند کرتے تھے ۔ حضرت ابراہیم کرمانی ؒ نے فرمایا ہے کہ خواب میں مسور کا کھانا برا ہے ۔
کیونکہ بنی اسرائیل جب من وسلوی کھا کر اکتا گئے تو انہوں نے حق تعالیٰ سے مسور اور لہسن اور پیاز مانگا تھا ۔ حضرت جابر مغربی ؒ نے فرمایا ہے کہ خواب میں مسور کا کھانا مال ہے ۔ جو عورتوں کی طرف ملے گا ۔ خاص کر اگر پختہ ہوں اور اگر خام دیکھے تو غم واندہ پر دلیل ہے ۔

Khawab Main Masoor Khana Judge, Masur, is a difference between eligibility in his tension. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: It’s good to have a meal in the dream. Because Abraham liked Masoor. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said that food in the dream is bad.
Because when the children of Israel came together to eat food, they asked aloud, garlic and onions from the Almighty. Hazrat Jabir has said that there is a wealth of meat in the dream. The ladies will get it. Especially if it is strong and if raw, it is a matter of grief.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *