Khwab KI Tabeer

Khawab Main Mithaiyan Dekhna

Khawab Main Mithaiyan Dekhna

خواب میں میٹھائیاں دیکھنا

Khawab Main Mithaiyan Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Mithaiyan Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Mithaiyan Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ میں شیر ینی شادی اور خوشی اور حلال روزی ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کو کسی نے شیرینی دی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس سے روزی پائے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس نے شیرینی کھائی ہے دلیل ہے کہ منفعت پائے گا ۔
حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا ہے کہ میں شیرینی خوب صورت کنیز ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ شیرینی سفید ہے دلیل ہے کہ پارسا ہو گا ۔ اور اگر شیرینی سرخ ہے دلیل ہے کہ بد مست اور عیش پسند ہو گا۔ اور اگر زرد ہے تو بیمار صفت کنیز پر دلیل ہے ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے ۔ کہ میں شیرینی چار وجہ پر ہے ۔ (۱)منفعت (۲)مال حلال (۳)علم و ادب اور دانائی و حکمت (۴)خوب روکنیز۔

Khawab Main Mithaiyan Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “I am married to marriage and happiness and lawfulness.” And if you see that someone has tasted it. It is argued that it will get money. And if he sees that he has eaten the lion, it is arguments that he will be punished.
The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “I have a good lion.” And if you see that lionic white is argument that it will be parasitic. And if there is lionic red, it is arguments that bad and awesome. And if it is yellow, there is a reason for illness. Hazrat Jafar Sadiq said. That’s about four lions. (1) Monotheism (2) Mullah Halal (3) Knowledge and Literature and wisdom and wisdom (4) good behavior.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *