Khwab KI Tabeer

Khawab Main Qalam Dekhna

Khawab Main Qalam Dekhna

خواب میں قلم دیکھنا

Khawab Main Qalam Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Qalam Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Qalam Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

اگر دیکھے کہ قلم لیا ہے یا اس کو کسی نے دیا ہے ۔ دلیل ہے کہ علم حاصل کرے گا اور اس کا کام درست ہو گا اور مراد پوری ہو گی ۔ اور اگر دیکھے کہ قلم سے کچھ لکھتا ہے ۔ اگر وہ لکھا ہوا نیک ہے تو نیکی پر دلیل ہے ۔ اور اگر برا ہے تو بدی پر دلیل ہے ۔
اور اگر دیکھے کہ دو قلموں سے لکھتا ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کا سفر میں گیا ہوا شخص جلدی واپس آئے گا ۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر کوئی اپنے ہاتھ میں لکھنے کا قلم دیکھے ۔ اگر اہل علم سے ہے ۔ دلیل ہے علما ء او ر صلحا ء سے صحبت رکھے گا ۔
اور اگر دیکھے کہ قلم سے کچھ لکھتا ہے اور پڑ ھتا ہے تو یہ اس کی موت کی دلیل ہے ۔ اقرا ء کتا بک کفی بنفسک الیوم علیک حسیباپڑھ لے لکھا اپنا تو ہی بس ہے آج کے دن حساب لینے والا ) اور اگر جو کچھ لکھا ہے اہل سنت والجماعت کی کتابوں کے موافق ہے ۔
دلیل ہے کہ عزت و مرتبہ پائے گا۔ اور اگر دیکھے کہ قلم اس کے ہاتھ میں ٹوٹ گیا ہے ۔ اگر عالم ہے تو اس کی حرمت ہو گی اور اس کا بت رونق ہو گا ۔ اور اگر دیکھے کہ ٹوٹے ہوئے قلم سے لکھ رہا ہے اور اس نے جو کچھ لکھا ہے چوپایوں کے شمار سے یا پرندوں کے شمار سے ہے ۔
اس کی تاویل اس کی ذات اور صورت اور خا صیت کے مطابق ہو گی ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں قلم سات وجہ پر ہے ۔ اول حکمت ، دوم فرمان ، سوم علم ، چہارم دانائی ، پنجم ولایت ، ششم چیزوں کا درست ہونا ۔ ہفتم کام اور مراد ۔

Khawab Main Qalam Dekhna If you see a pen or someone has given it. It is argued that knowledge will be achieved and its work will be correct and the fulfillment will come true. And if you see something written from the pen. If it is good, then it is good to say that it is good. And if bad, it is evil to argue.
Khawab Main Qalam Dekhna And if you see the writing from two pens. It is argued that the person in his journey Khawab Main Qalam Dekhna will come back soon. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If anyone sees the pen pen in his hand. If the person is with knowledge. It is the reason that the scholars will be able to maintain a relationship with them.
And if you see something written from the pen and it is difficult, then it is the reason for his death. Iqrah and dog book Kufa binfish al-al-al-Hasak wrote: “It is enough for you to calculate it today.” And whatever is written, the Sunnah corresponds to the books of the Prophet.
It is believed that you will be honored. And if you see that the pen is broken in his hand. If the world is there, it will be sacred and its idol will be. And if you see what is written from a broken pen and whatever he has written is from the number of birds or birds.
His affair will be according to his nature and nature. Hazrat Jafar Sadiq (peace be upon him) said: “The pen in dream is on seven reasons.” The first wisdom, the second decree, the thine knowledge, the fourth wisdom, the pagan province, the correct things. Weekly work and meaning.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *