Khwab KI Tabeer

Khawab Main Roza Rakhna

Khawab Main Roza Rakhna

خواب میں روزہ رکھنا

Khawab Main Roza Rakhna Find Dream meaning of Khawab Main Roza Rakhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Roza Rakhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا ہے ۔ اگر خواب میں دیکھے کہ اس نے روزہ رکھا ہے ۔ اور سبحان اللہ اور لا الہ الا اللہ اور قرآن شریف پڑھا ہے ۔ دلیل ہے کہ حرام اور گناہ سے توبہ کرے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ اس نے روزہ رکھا ہے اور لوگوں کو غیبت کرتا ہے اور فحش بکتا ہے ۔
دلیل ہے کہ عبادت میں ریاکاری کرے گا اور دین کے رستے میں سچا نہیں ہے ۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ روزوں کا مہینہ ہے ۔ تو گرانی اورکھانے کی تنگی پر دلیل ہے۔ اور بعض کہتے ہیں کہ دین کی درستی اور غم سے خلاصی پانے پر دلیل ہے اور اس کا قرض ادا ہو گا ۔
خاص کر اگر ماہ رمضان میں ماہ رمضان کو خواب میں دیکھا ہے ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں روزہ رکھنا دس وجہ پر ہے ۔ (۱)بز رگی(۲)ریاست(۳)تندرستی(۴)مرتبہ(۵)توبہ (۶)فتح(۷)نعمت (۸)حج(۹)جہاد(۱۰) لڑکا۔ لیکن خواب میں بھول کر روزہ رکھنا نیک مردی اور حلال روزی پر دلیل ہے ۔
اور اگر ارادے سے روزہ کھولے ۔ دلیل ہے کہ سفر میں بلا آئے گی ۔ یا بیمار ہو گا ۔ اور اگر دیکھے کہ دو ماہ کے رو زے رکھے ہیں ۔ دلیل ہے کہ گناہ سے توبہ کرے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ نفلی رو زے رکھتا ہے ۔ دلیل ہے کہ بیماری سے امن میں رہے گا ۔ اور اگردیکھے کہ سال کے لگاتا روزے رکھے ہیں ۔ دلیل ہے کہ حج کرے گا ۔ اور اگر میں دیکھے کہ عاشورہ کا روزہ رکھا ہے دلیل ہے کہ غم واندوہ سے خلاصی پائے گا۔

Khawab Main Roza Rakhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If you see the dream that he has fasted. And Subhan Allah and La ilaha illa Allah and Koran have read. It is argued that repentance and repentance will repent. And if he sees that he has fasted and troubles people, he is hungry.
It is argued that there will be rituals in worship and is not true in the path of religion. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If you see that there is a month of fasting. You have to argue about the difficulties and difficulties. And some say that there is a reason to get rid of the truth and grief of religion and its debt will be paid.
Especially if Ramadan has seen Ramadan in the month of Ramadan. Hazrat Jafar Sadiq said: “It is ten reasons for fasting in the dream.” (1) Buzz Raga (2) State (3) Training (4) times (5) repentance (6) victory (7) blessings (8) Hajj (9) Jihad (10) boy. But fasting in dreams is fasting on the basis of good and bad.
And if you intend to fast fasting. It is argued that the journey will come. Or sick. And if you see it kept for two months. It is argued that repentance will be punished. And if you see that it is healthy. It is believed that the disease will remain in peace. And if the fasting of the year is kept fasting. It is argued that the pilgrimage will be done. And if I see that Ashura is fasting, it is clear that grief will be given from Vardha.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *