Khwab KI TabeerKhwab Ki Tabeer Bay

Khawab Main Bhoosa Dekhna

Khawab Main Bhoosa Dekhna

خواب میں بھوسہ دیکھنا

Khawab Main Bhoosa Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Bhoosa Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Bhoosa Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایاہے کہ بھوسہ خواب میں بہت سا مال اور نعمت ہے۔ خاص کر اگر گیہوں کا بھواسہ ہےاور اگر دیکھے کہ اس کے پاس بہت سا گھاس ہے اور گھر میں لئے جا تا ہے۔ دلیل ہے کہ حلال کا مال اور نعمت بہت حاصل کرے گا اور اگر دیکھے کہ جو کی بھوسی ہے تو گزشتہ مفاد کم حاصل ہوں گےحضرت ابراہیم کرمانی رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے۔
اگر دیکھے کہ آگ گھاس کے ڈھیر میں لگ گئی ہے اور وہ گھاس جل گیا ہے دلیل ہے کہ بادشاہ اس پر تاوان ڈالے اور اس سے مال لے گا۔ اور اگر دیکھے کہ چوپائے اس کی گھاس کھاتے ہیں دلیل ہے کہ کوشش سے اپنا مال ضائع کرے گاحضرت جعفرصادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں گھاس دیکھناتین وجہ پر ہے۔ (۱) مال حلال (۲) کسب معیشت (۳) دل کی مراد اور خوشی۔

Khawab Main Bhoosa Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “There is a lot of wealth and blessings in the dream.” Especially if there is a gas of wheat and if it sees that there is plenty of grass and is going to the house. The argument is that the wealth and blessings of lawl will be achieved very much, and if the person is hungry, then the previous interests will get less. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said:
If the fire is seen in the pile of grass and the grass is burnt, it is argued that the king will be angry with him, and take it from him. And if you see that the cattle eat its grass, it is arguments that they will waste their wealth from their efforts. Jafar-ul-Qadri has said that grass is seen in the dream due to the dream. (1) Mall Halal (2) Economy (3) Heart and happiness of heart.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *