Khwab KI Tabeer

Khawab Main Hathyaar Dekhna

Khawab Main Hathyaar Dekhna

خواب میں ہتھیار دیکھنا

Khawab Main Hathyaar Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Hathyaar Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Hathyaar Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے۔ اگر دیکھے کہ ہتھیار پہن کر بیگانہ لوگوں میں گیا ہے ۔ دلیل یہ ہے کہ عام لوگ اس پر زبان درازی کریں گے ۔ لیکن اس کو کوئی بری بات نہ پہنچے گی ۔ اور اگر دیکھے کہ آشنا جماعت میں ہے دلیل ہے کہ دشمنوں پر فتح پائے گا ۔
حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے۔ اگر کوئی اپنے آپ کو خواب میں تیر وکمان کے ساتھ دیکھے تو دلیل ہے کہ بزرگی پائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ ان اوزاروں سے کہ جن کے ساتھ جنگ کرتے ہیں ۔ کوئی چیز ٹوٹ گئی ہے ۔
یا ضائع ہو گئی ہے ۔ تو اس کی بزرگی میں نقصان پر دلیل ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ کسی کے ساتھ جنگ اور لڑائی کرتا ہے ۔ دلیل ہے کہ جنگ اور جھگڑے میں پڑے گا اور اگر دیکھے کہ کوئی اس کو لے گیا ہے ۔ دلیل ہے کہ اس شخص کی نصرت پہنچائے گا ۔
حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ کسی نے اس کو زخمی کیا ہے اور اس شخص کا پتہ نہیں ہے کہ کون ہے ؟ دلیل ہے کہ اس کو نقصان پہنچے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کے زخم میں پیپ جمع ہو گئی ہے ۔ دلیل ہے کہ اسی قدر مال جمع کرے گا ۔
اور اگر دیکھے کہ اس جسم سے گوشت او ر ہڈی ٹوٹ گئی ہے دلیل ہے کہ اس آدمی سے مال اور نعمت حاصل ہو گی ۔ اور اگر دیکھے کہ لڑائی میں کسی کا ہاتھ کاٹ دیا ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کو سخت بات کہے گا اور ان کے درمیان جدائی پڑے گی ۔ اور اگر دیکھے کہ بڑے حصہ جسم کا کاٹا ہے ۔
دلیل ہے کہ اس کا مال لے گا ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں لڑائی کا اوزار کا دیکھنا چھ وجہ پر ہے ۔ (۱)قوت(۲)بزرگی(۳)دولت(۴)ولایت(۵)ریاست(۶) قلعہ۔ اور ہتھیار بنانے والا شخص خواب میں کوئی بادشاہ منصب طبع ہے ۔

Khawab Main Hathyaar Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If you see that wearing a weapon has gone into a baggage. The argument is that ordinary people will speak on it. But he will not get Khawab Main Hathyaar Dekhna any bad news. And if you see that in a good community, it is arguments that the enemies will get victory.
Khawab Main Hathyaar Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If anyone sees himself in the dream with a dream, then it is argued that he will receive greatness. And if you see the tools that fight with them. Something is broken.
Or lost. So there is a problem in her elderly loss. And if you see someone fight and fight with someone. It is argued that there will be war and conflict and if someone sees that he has taken it. It is argued that the person’s will reach.
Hazrat Jabir has said by the western prophet. If someone sees him injured and does not know who the person is? It is argued that it will hurt. And if you see that the pope has gathered in his wound. It is argued that the same amount will be collected.
And if you see the meat and bone broken from the body, it is argued that this man will get wealth and blessings. And if you see that someone has lost his hand in the fight. It is argued that it will be a tough thing and there will be a division among them. And if you see that the big part is cut off the body.
It is argued that he will take the goods. Hazrat Jafar Sadiq (peace be upon him) said, "There is six reasons to see the instrument of fighting in the dream.” (1) force (2) elders (3) wealth (4) provinces (5) state (6) fort. And a weapon maker is a prince in the dream.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔