Khwab KI TabeerKhwab Ki Tabeer Pay

Khawab Main Pasham Dekhna

Khawab Main Pasham Dekhna

خواب میں پشم دیکھنا

Khawab Main Pasham Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Pasham Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Pasham Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ کہ میں صوف کا کپڑا دنیا کی خیرو منفعت ہے ۔ خاص کر پار سا آدمی کلیئے ۔ اور اگر دیکھے کہ صوفیون کے بدن سے صوف کا جامہ اتارا ہے تو اس کی رغبت گناہ اور خطا کی طرف ہو گی ۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیہ نے فرمایا ہے ۔
اگر دیکھے کہ صوفی ہو گیا ہے ۔ اور اون کی گدڑی پہن لی اور صوفیون میں مقام کیا ہے ۔ دلیل ہے کہ یہی کچھ بیداری میں دیکھے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ صوفیوں نے اس کو اپنے درمیان سے نکال دیا ہے ۔ اس کی تاویل اس کے خلاف ہے اور اگر دیکھے کہ صوفی ہو گیا ہے یا صوفیوں کے ساتھ بیٹھا ہے ۔
دلیل ہے کہ منافقانہ عبادت کرے گا۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ میں صوفی بننا چار وجہ پر ہے ۔ (۱)دنیا سے ہاتھ اٹھانا (۲)خلقت سے کنارہ کشی کرنا (۳)عبادت کی ہمیشگی (۴)کسی سے طمع نہ رکھنا ۔

Khawab Main Pasham Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: That’s why I am a fabricated Sufi fabric. Especially the whole person. And if you see that the sophistication of the Sufi’s body is removed, its endurance will be towards sin and error. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said:
If you see that the Sufi has gone. And wool wool woven and made in the Sufi. It is argued that this will be seen in awareness. And if you see that the Sufians have removed it from among themselves. Her persecution is against him and if he sees that the Sufi is sitting or sat with the Sufi.
It is argued that hypocrites will worship. Hazrat Jafar Sadiq said, “I have four reasons to become Sufi.” (1) lifting hands from the world (2) to avoid distinction (3) unbelievers of worship (4) do not keep anyone from being.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *