Khwab KI Tabeer

Khawab Main Zakhmi Hona

Khawab Main Zakhmi Hona

خواب میں زخمی ہونا

Khawab Main Zakhmi Hona Find Dream meaning of Khawab Main Zakhmi Hona and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Zakhmi Hona meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

ضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر دیکھے کہ اس کے جسم کو کسی نے زخمی کیا ہے اور اس نے خون نکالا ہے ۔دلیل ہے کہ زخمی کرنے والا اس کو سچی بات کہے گا ۔ چنانچہ وہ اس کا جواب نہیں دے سکے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کے زخم سے خون نہیں نکلا ہے ۔
دلیل ہے کہ اس کو وہ شخص جھوٹی بات کہے گا ۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر کوئی دیکھے کہ اس نے تلوار ماری اور اس کے دو ٹکڑے کئے ہیں دلیل ہے کہ اس کے سامنے بات کہے گا اور اس پر لوگ طعنہ ماریں گے ۔
اور کوئی خواب میں اپنے جسم پر بہت سے زخم دیکھے ۔ دلیل ہے کہ بادشاہ سے منفعت پائے گا ۔ حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا ہے کہ جسم پر بہت سے زخم دیکھنا مال کا نقصان ہے ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ میں زخم تین وجہ پر ہے ۔ اول مال و دولت ،دوم خیر ومنفعت ،سوم نا خوشی کی بات۔

Hadeeth Ibn Saheer (RA) said, “If anyone sees that his body is injured and he has taken out the blood.” The victim is the person who will tell him the truth. So he will not be able to answer it. And if you see that her wound has not been bleeded.
It is argued that the person will tell him a lie. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If anybody sees that he has killed a sword and has made two pieces, he argues that he will speak to him and people will attack him.
And in a dream many wounds were seen on your body. It is argued that the King will get offense. Hazrat Jabir’s Western Revelation has said that seeing many wounds on the body is the loss of wealth. Hazrat Jafar Sadiq said that I have three wounds. First wealth, second consent, Som unusual.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *