Khwab KI TabeerKhwab Ki Tabeer Bay

Khawab Main Bichhoo Dekhna

Khawab Main Bichhoo Dekhna

خواب میں بچھو دیکھنا

Khawab Main Bichhoo Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Bichhoo Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Bichhoo Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں بچھو ضعیف دشمن ہے کہ لوگوں کو ستاتا ہے اور اس کے نزدیک دوست اور دشمن برابر ہے۔ اگر کوئی خواب میں دیکھے کہ بچھو نے اس کو کاٹا ہے دلیل ہے کہ دشمن اس کو برا کہے گا اور وہ اس سے زنجیدہ ہو گا اور اگر دیکھے کہ اس نے بچھو کو مارا ہے۔
دلیل ہے کہ دشمن پر فتح پائے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بچھو کو مارنے کے بعد پھر بچھو زندہ ہو گیا ہے۔ اور اس کو تکلیف دینا چاہتا ہے۔ دلیل ہے کہ دشمن پر فتح پائے گا اور پھر دشمن اس کا مقابلہ کریگا اور اگر دیکھے کہ اس کے ہاتھ میں بچھو ہے۔
دلیل ہے کہ وہ مردم آزر ہو گا اور لوگوں کے پیچھے سے برا کہے گا اور لوگوں کو اسیک دوسرے سے پھنسا کر فتنہ ڈالے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بچھو کو پکا کر یا بھون کر کھایا ہے دلیل ہے کہ اسی قدر دشمن کا مال کھائے گا اور اگر دیکھے کہ بچھو کو منہ سے میں رکھ لیا اور کھایا ہے دلیل ہے کہ دشمن اس کے گھر میں ہے اور اس کے ساتھ نشست و برخاست رکھتا ہے اور اگر دیکھے کہ بچھو اس کے کپڑے میں ہے تو بھی یہی تاویل ہے۔
حضرت جابر مغربی رحمۃ اﷲ علیہ نے فرمایا ہے۔ اگر دیکھے کہ بچھو سے ڈرا ہے اور اس کو بچھو نے کاٹا ہے۔ دلیل ہے کہ دشمن سے دکھ پائے گا۔ اوربعض اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ عورت سے جماع نہ کر سکے گا۔ اور اگر دیکھے کہ بچھو اس کے پیراہن میں ہے دلیل ہے کہ دشمن سے ان کو نقصان پہنچے گا۔
اور اگر خواب میں دیکھے ک بچھو اس کی شلوار میں ہے ۔ دلیل ہے کہ دشمن اس کے عیال یا اس کی کنیز سے فساد کرے گا۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں بچھو کا دیکھنا تین وجہ پر ہے۔ (۱)دشمن(۲)حاسد(۳)عیب چینی کرنے والا۔

Khawab Main Bichhoo Dekhna Ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him) said: “The child is a weak enemy in the dream that hears the people and his friends and enemies are near him.” If anyone sees in the dream that the child has cut it, it is argued that the enemy will say Khawab Main Bichhoo Dekhna it bad and he will be tired of it and if he sees that he has killed the child.
It is argued that the enemy will get victory. And if you see that the baby is alive after killing the baby. And wants to hurt him. It is argued that the enemy will be victorious and then the enemy will compete with him and if he sees that he is in his hand.
It is argued that he will be dead and will tell people bad from behind and will trap people from strangers. And if you see that the baby has been cooked or cooked, it is argued that the same will eat the property of the enemy and if you see that the child is kept in the mouth and eat it, it is argued that the enemy is in his house and The seat keeps fit and if you see that the baby is in her clothes, then it is the same aspect.
Hazrat Jabir said: If you see the fear of the child and the child is cut off. It is argued that the enemy will suffer. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: And if you see that the child is in its worship, it will prove that the enemy will harm them.
And if the child sees in the dream, it’s in his mouth. It is argued that the enemy will make mischief from his or her family. Hazrat Jafar Sadiq said that dreaming of the child in the dream is on three reasons. (1) the enemy (2) the hazard (3) defective sugarcane.Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *