Khawab Main Ghungaroo Dekhna
Khawab Main Ghungaroo Dekhna
خواب میں گھنگھرو دیکھنا
Khawab Main Ghungaroo Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Ghungaroo Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Ghungaroo Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.
اور اگر دیکھے کہ گھنگر و سونے یا چاندی یا پیتل کا ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کا جھگڑا عام آدمی سے ہو گا۔ زہار(ناف کے نیچے بالوں کی جگہ): حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ اس کے موئے زہار نہیں ہیں ۔
دلیل ہے کہ اس کا کام رک جائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کی ناف کے نیچے کوئی بیماری یا درد ہے ۔ دلیل ہے کہ رنج کے مطابق صاحب خواب کو زحمت ہو گی ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ زیر ناف کا خواب میں دیکھنا دو وجہ پر ہے ۔ (۱)عورت(۲)مال۔ اور جو کچھ کمی پیشی زیر ناف میں ہو گی ۔ اس کی تاویل عورت اور اس کے مال پر رجوع (رجوع کرتی ہے : دلالت کرتی ہے )کرتی ہے ۔
Khawab Main Ghungaroo Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “There is a fierce fight and a fight in the dream.” If he sees that he is lying. The argument is that someone will fight. And if you see that a friend has given him a golden silver hammer. It is argued that a warrior will fight.
And if you see if it is gold or silver or brass. It is argued that his fight will be from the ordinary man. Zuhar (the hairstyle under the Naf): Hazrat Ibn Saheen (RA) said If you see that it is not a drink poison.
It is argued that his work will be stopped. And if you see that there is no illness or pain under its nose. It is argued that according to Ranjha, the dream will be wasted. Hazrat Jafar Sadiq (peace be upon him) said, “There is two reasons to look at the dream of undermine.” (1) Female (2) goods. And whatever decline will be in underground. Her discomfort is referring to the woman and her property (referring: indicates:).
Recent Posts:
[display-posts]
اچھا خواب نعمتِ خدا وندی
حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔
اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔
خواب کی اقسا م
امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔
- 1- مبشرات خداوندی –
2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –
3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –
اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔
علم تعبیر کے چھ مشہور امام |
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
|
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم |
چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔ |